Méér dan 35.000 vacatures op de vacature site van Banen Pakhuis!

  • Vacature Site Banen Pakhuis

    Vacature Site Banen Pakhuis

    Op de vacature site van Banen Pakhuis zijn de afgelopen 8 weken méér dan 35.000

    vacatures geplaatst.

    Vind een vacature, schrijf je in op de vacature - site van Banen Pakhuis

    Wordt gevonden: Schrijf je in op de vacature site van Banen Pakhuis!

  • Marco MKB Recruitment

    Hallo,

    Ik dacht bij het lezen van deze oproep: ´ weer een nieuwe gratis vacaturebank / vacaturesite daar zijn er al zoveel van. Ik heb de vacaturesite bekeken en ik mag gelukkig concluderen dat het

    er goed uitziet en zal onze vacatures, RecCen Recruitment Center, ook op deze vacaturebank laten plaatsen. Ben benieuwd naar het resultaat!

    Groeten,

    Marco P.

  • Vacature Site Banen Pakhuis

    Marco MKB Recruitment

    Hallo Marco,

    Bedankt voor je reactie.

    Fijn om te lezen dat je eerste indruk van Banen Pakhuis positief is.

    Wij proberen de Vacature Site Banen Pakhuis voor zowel de werkzoekenden als de werkgevers zo aantrekkelijk mogelijk te maken / te houden.

    We hebben ook jouw website ook bezocht.

    Een nette en bovenal een verzorgde website met een uitstekende navigatie. Complimenten!

    Goed om te lezen dat jullie ook jullie vacatures online bij Banen Pakhuis willen plaatsen. Het is kosteloos!

    Je kunt daarvoor deze link gebruiken: Klik door: Vacatures Plaatsen.

    Marco, heel veel succes bij het vinden van geschikte kandidaten voor jullie openstaande vacatures!

    Groet,

    Vacature Site Banen Pakhuis

    Jolanda de Kruijf

  • Marco RecCen

    Dag Jolanda,

    Inmiddels heb ik me aangemeld en zal ik e.a. aan Recruitment doorgeven en wat vacatures laten plaatsen op Banen Pakhuis.

    Is er ook al een mogelijkheid voor een automatisch feed dmv een vacaturefeed?

    Bedankt voor jouw opmerking over onze website inmiddels is hij op detail niveau nog wat beter. We zijn hard bezig geweest met een facelift van de website en

    voor het grootste deel is het klaar. Wellicht kan ik je overigens nog wat SEO tips geven als je interesse hebt, ben inmiddels expert :P

    Groeten,

    Marco P.

    marco@reccen.nl

    RecCen = het eerste en grootste recruitment center

    http://www.reccen.nl/home1/images/logo.jpg